Pazartesi , Ağustos 21 2017
Anasayfa / Bilim-Kurgu Sinema / Wachowski Kardeşlerden Yeni Bilim Kurgu Filmi Jüpiter Yükseliyor

Wachowski Kardeşlerden Yeni Bilim Kurgu Filmi Jüpiter Yükseliyor

jüpiter yükseliyor

6 Şubat’ta gösterime girecek ‘Jüpiter Yükseliyor’ ya da orjinal adıyla ‘ Jupiter Ascending ‘ filmi Matrix’in yönetmenleri Wachowski kardeşler tarafından yönetilmiş . Film görsel açıdan ütopik bir gelecekte geçiyor.

Filmin konusu: Jüpiter Jones güzel bir gecede, muhteşem şeyler yapmasının kaderiymiş gibi doğar. Fakat Jüpiter büyüdüğünde pembe hayallarinden uyanmış , işi tuvalet temizleme olmuştur. Ancak genetik olarak tasarlanmış eski askeri avcı Caine Dünya’ya ulaştığında Jüpiter, evrenin dengesini değiştirebilecek bir genetik işarete sahip olacağını anlayacaktır. Evrenin kraliçesi tarafından suikaste uğramak üzeredir. Caine ‘le tiranlığa son vermek için bir gezegene doğru yolculuğa çıkar.

IMDB’den 6,8 puan alan filmin meta skoru ise 59 aksiyon ve bilim-kurgu meraklıları için ilgi çekici olabilir.

Jupiter Ascending Fragman | sinemalar.com