Anasayfa / Bilgisayar / NASA ve Rovio İşbirliğiyle Angry Birds Space ile Mars’ ta

NASA ve Rovio İşbirliğiyle Angry Birds Space ile Mars’ ta

NASA domuzcuklara ve kuşlara Mars arazisini keşfetmede yardımcı oluyor. Yeni güncellemeyle gezginler ve diğer Mars bileşenleri oldukça güzel tanıtan oyun oldukça eğlenceliye benziyor.

Bu yılın başında milyonlarca oyuncu Angry Birds Space ile mikro yer çekiminin pek çok konseptiyle buluşmuştu. Bu oyunda NASAyardımıyla pek çok eğitsel bilgi oyunculara aktarılmıştı.

” Rovio sayesinde NASA’ nın Mars görevlerini büyük bir kitleye  ulaştırabildik, bunun için Rovio’ ya teşekkür ediyoruz.” diyor David Weaver, NASA İletişim Başkanlığı Müdür Yardımcısı , Washington Amerika.  Ayrıca Weaver şunu da belirtiyor; ” Bu hem çocuklara, hem yetişkinlere  gezegenin harikalarını eğlenceli ve komik bir şekilde aktardığından en iyi yol denilebilir.”

Rovio çalışanları da büyük bir NASA hayranı olduklarını NASA’ yla beraber bu çeşit bir proje yürütmenin oldukça heyecan verici olduğunu belirtiyor.

Oyun NASA’ nın internet içeriğine linkler içererek NASA görevlerini tanıtacak.

OYUN İÇİN http://www.rovio.com/en/our-work/games/view/43/angry-birds-space